A+ A A-

Optimiranje područja podjele letaka

Ukoliko dijelite letke u nekom gradu u davno definiranom području distribucije svakako se morate zapitati:
Kako ste odabrali baš to područje? Bi li podjela u nekim drugim mjestima bila učinkovitija?

Postoje li negdje potencijelani kupci koji ne dobivaju vaše letke, a time ni inforamcije o vašim proizvodima? Da li bi vam oni mogli donijeti značajne prihode? Ili obrnuto, postoje li mjesta u kojima dijelite letke, ali je ta podjela ekonomski neisplativa?

Kroz dugogodišnje iskustvo razvili smo sofisticirane metode mjerenja / analiziranja / dokumentiranja isplativosti podjele letaka u pojedinim dijelovima grada / mjestima.

Metoda se zasniva na anketiranju kupaca u trgovinama i prikupljanju podataka o mjestu stanovanja, učestalosti kupovine, iznosu kupovine i sl.

Također smo razvili metodu analize i dokumentiranja podataka koju su recenzirali i prilagodili sveučilišni profesori iz područja statistike i primijenjene matematike.

Svi izvještaji koje dobivate omogućuju trenutno djelovanje i donošenje odluka o prilagodbi / promjenama u području podjele letaka.

Mi to zovemo: Optimiranje područja podjele letaka.

Imate još pitanja? Javite nam se i rado ćemo vam dati dodatne informacije.