Česta pitanja

Općenito

Je li proizvod koji želim kupiti dostupan / tj. na skladištu?

Na stranici proizvoda iznad polja „dodaj u košaricu“ je navedena raspoloživost proizvoda:

  • „na zalihi“ kada je proizvod dostupan ili
  • „nema na zalihi“ ako proizvod trenutno nije dostupan.

Ako se radi o proizvodu koji ima različite opcije (npr. različite veličine) onda prvo treba odabrati neku od ponuđenih opcija, pa će se potom prikazati stanje zaliha za odabranu opciju.

Kako se mogu registrirati?

Odaberite opciju „prijava / registracija“ koja se nalazi na vrhu stranice pored oznake košarice.

U polju „Registracija“ upišite svoju e-mail adresu i prihvatite opće uvjete poslovanja. Na vrhu stranice će se pojaviti poruka: „Vaš račun je uspješno izrađen i na Vašu je adresu e-pošte poslana lozinka“.

Prijavite se pomoću svoje e-mail adrese i poslane lozinke. Nakon što ste se uspješno prijavili inicijalnu lozinku možete promijeniti u postavkama svojeg korisničkog računa.

Mogu li kupovati ako nisam registrirani konrisnik, tj. kao gost?

Ako prvi put kupujete na www.flink.hr kupovinu možete obaviti i kao gost (bez registracije).

Nakon što stavite proizvode u košaricu i odaberete opciju „kreni na plaćanje“ otvorit će se stranica blagajne i ovdje odaberite opciju „nastavi kao gost“.

Naručio sam proizvod/e, ali nisam dobio e-mail za potvrdu narudžbe. Što dalje?

Ako ste napravili narudžbu, a niste primili potvrdu narudžbe na e-mail, narudžba nije izvršena ili je pogrešno upisana e-mail adresa. Javite nam se, provjerit ćemo.

Kako zatražiti R1 račun?

Ako trebate račun na firmu (R1 račun) to možete jednostavno zatražiti prilikom kupovine na dijelu plaćanja. U rubrici „Pravne osobe“ označite kvačicu kod pitanja „trebate li R1 račun?“. Otvorit će se polja za upis podataka o firmi (naziv, adresa, OIB), te ćemo te podatke koristiti prilikom izrade računa.

Plaćanje

Je li online plaćanje sigurno?

Bez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija je zaštićena najnovijim GeoTrust Rapid SSL certifikatom. Flink.hr ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke.

Naplata Vaše kreditne kartice se vrši na stranicama ovlaštenog posrednika imenovanog od strane banke i svi Vaši podaci su višestruko zaštićeni naprednom enkripcijom.

Na koji način mogu izvršiti plaćanje?

Nudimo različite načine plaćanja, ovisno o Vašim potrebama.

Svoju narudžbu možete platiti pouzećem (gotovinom po primitku pošiljke), internet bankarstvom i općom uplatnicom.

Jednokratno plaćanje karticama: Diners i Discover karticama, Visa, Maestro i Mastercard karticama

Obročno plaćanje do 12 rata:

  1. Diners, Maestro, Mastercard, Visa karticama sljedećih banaka: Erste&Steiermärkische bank, Istarska kreditna banka, Jadranska banka, Kentbank, Kreditna banka Zagreb, Sberbank, i Slatinska banka.
  2. karticama Visa Premium, Visa Inspire i Maestro karticama PBZ-a
  3. MasterCard i Visa karticama ZABE

Napomena: Minimalan iznos za obročno plaćanje je 500 kn.

Mogu li platiti pouzećem?

Ako Vam tako odgovara, pošiljku možete platiti pouzećem prilikom preuzimanja u gotovini.

Mogu li platiti na rate?

Obročno plaćanje do 12 rata je moguće sljedećim karticama:

  1. Diners, Maestro, Mastercard, Visa karticama sljedećih banaka: Erste&Steiermärkische bank, Istarska kreditna banka, Jadranska banka, Kentbank, Kreditna banka Zagreb, Sberbank, i Slatinska banka.
  2. karticama Visa Premium, Visa Inspire i Maestro karticama PBZ-a
  3. MasterCard i Visa karticama ZABE
Kako mogu iskoristiti kupon za popust?

Prilikom kupovine, u košarici postoji kućica “Kod kupona” u koju je potrebno upisati dobiveni kod za popust i kliknuti na “Primijeni kupon”. Iznos vaše košarice će biti umanjen za iznos popusta.

Dostava proizvoda

Kad će mi proizvod koji sam naručio / la biti isporučen?

Proizvode čija je raspoloživost “na zalihi”, a za koje je narudžba napravljena radnim danom do 12 sati, obično predajemo dostavnoj službi još isti dan.

Dobit ćete obavijest e-mailom kada je paket s proizvodima predan dostavnoj službi.

Nakon primitka e-maila isporuku proizvoda možete očekivati za 1-2 radna dana. O točnom danu isporuke će Vas obavijestiti dostavna služba.

Koja je cijena dostave?
  • Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda.
  • Cijena dostave bit će iskazana u košarici ispod ukupne cijene proizvoda

KONTINENTALNA HRVATSKA (uključujući otok Krk i poluotok Pelješac)

  • Cijena dostave na kućnu adresu na kontinentalnom području Republike Hrvatske za sve narudžbe do 49,99 Eur (376,72 kn) iznosi 4 Eur (30,14 kn) bez obzira na težinu ili volumen proizvoda.
  • Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 50 Eur (376,73 kn).

OTOCI

  • Cijena dostave na kućnu adresu na OTOK na području Republike Hrvatske za sve narudžbe do 49,99 Eur (376,72 kn) i mase do 31,5 kg iznosi 8 Eur (60,28 kn).
  • Cijena dostave na kućnu adresu na OTOK na području Republike Hrvatske za sve narudžbe iznad 50 Eur (376,73 kn) i mase do 31,5 kg iznosi 4 Eur (30,14 kn).
  • Cijena dostave na kućnu adresu na OTOK na području Republike Hrvatske za sve narudžbe iznad 50 Eur (376,73 kn) i mase preko 31,5 kg iznosi 20 Eur (150,69 kn).

Nakon uspješno obavljene kupovine Flink d.o.o. će korisniku izdati račun sa cijenom kupljenih proizvoda i cijenom dostave.

Svi iznosi su sa uključenim PDV-om.

Mogu li naručiti dostavu na adresu različitu od adrese na računu?

Ako želite isporuku na adresu koja je različita od adrese na računu, molim prilikom kupovanja stavite kvačicu na oznaku „Dostaviti na različitu adresu?” i upišite željenu adresu dostave.

Mogu li naručiti dostavu proizvoda u ured, tj. na radno mjesto?

Ako želite isporuku na radno mjesto, molim prilikom kupovanja također stavite kvačicu na oznaku „Dostaviti na različitu adresu?” Upišite adresu radnog mjesta. Pod napomena uz narudžbu upišite u kojem vremenu ćete biti na radnom mjestu.

Mogu li nakon izvršenja narudžbe naknadno promijeniti adresu dostave?
Što u slučaju ako nisam na adresi prilikom dolaska dostavljača?

Prije dolaska dostavljač će Vas kontaktirati kako bi provjerio jeste li na navedenoj adresi. Ako se ipak dogodi da prilikom dolaska dostavljača niste na navedenoj adresi, dostavljač će dostaviti paket sljedeći radni dan.

Je li moguća narudžba / dostava izvan RH?

U ovom trenutku vršimo prodaju / dostavu proizvoda samo na području Republike Hrvatske.

Raskid ugovora / povrat proizvoda

Na koji način mogu vratiti proizvod?

Ako vam proizvod koji ste kupili ne odgovara ili ste se predomislili, jednostavno nam vratite proizvod, a mi ćemo vam vratiti novac. Obrazac za raskid ugovora se nalazi ovdje.

Molimo Vas da nam neoštećeni i nekorišteni proizvod zajedno s ambalažom vratite na Flink d.o.o.,Kneza Porina 89, 10410 Velika Gorica.

Koji je rok za raskid ugovora?

Zadovoljstvo kupaca nam je na prvom mjestu. Zato smo definirali rok od 30 dana u kojem možete raskinuti ugovor, tj. vratiti proizvod ako iz bilo kojeg razloga ne ispunjava Vaša očekivanja.

Više o raskidu ugovora pročitajte ovdje.

Kad će mi biti vraćen uplaćeni novac?

Nakon što zaprimimo proizvod koji ste nam vratili i ako je isti bez oštećenja i tragova korištenja, vratit ćemo Vam uplaćeni novac najkasnije u roku od 7 radnih dana.

Novac će biti vraćen na isti način na koji je uplaćen. Ako ste platili pouzećem, novac će vam biti vraćen na račun.